poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Last Day Holidays.

Hej!
Jak sama nazwa wskazuje już dziś ostatni dzień wakacji a jutro rozpoczęcie. W środę zaczynamy wyczekiwaną przez każdego szkołę! I nie nie chodzi mi tu o Serial :) Powracamy do dni w których wstawaliśmy rano wcześniej żeby powtórzyć materiał na sprawdzian z Matematyki,Polskiego czy może Historii.
=========================================================================
        ===============================================================

Każdy spędził te wakacje pewnie z przyjaciółmi czy może u rodziny w innym mieście. Ja spędziłam je calutkie z moją koleżanką Zuzią :) Robiłyśmy głupkowate zdjęcia, chodziłyśmy po sklepach, spędziliśmy każdą wolną chwilę razem jak na przyjaciółki przystało. Oczywiście spędzając te chwile urwał mi się kontakt z moimi przyjaciółmi w klasie. Ale teraz to nadrobimy, przecież będziemy się widzieć całe 10 miesięcy.

        ===============================================================
                                        ===================================
=========================================================================
A wy jak spędziliście swoje wakacje?Tęsknicie za szkołą?

36 komentarzy:

  1. Ostatni dzień wakacji : totalny chillout .


    MEROWS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. My jeszcze mamy miesiąc wakacji :) Tak jak Ty najbardziej tęsknimy za ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie to myślę, że damy radę <3
    zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywne zdjęcia, to lubię! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa wodna sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicolas biorę przykład z twoich pozytywnych sesjii

      Usuń
  6. ja chętnie wróciłabym do szkoły jednak docenia sie ją już za późno ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ale po 1 tygodniu będziemy mieć dość

      Usuń
  7. Fajny post! Zapraszam do mnie :D http://sound-of-life-by-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, więc nie myślę na razie o uczelni ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby się jeszcze miesiąc czy dwa wakacji ;;
    śliczne zdjęcia
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by się nie przydały no chyba ze do calodniowego leniuchowania ♡

      Usuń
  10. u mnie na szczęście wakacje jeszcze trwają :) ale mijają na pracy!
    śliczne zdjęcia!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni tydzień spędziłam z moimi przyjaciółmi i na przygotowaniach do schl :(
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ale najbardziej doceniamy konieczności wakacji i początek roku szkolnego :)

      Usuń
  12. Ostatni tydzień spędziłam siedząc nad blogiem i z koleżanką na huśtawkach ;)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje były suuper ,szkoda że już szkoła :(


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Post <3 Ja osobiście chce znów wakacjee <3
    Obserwuje <3
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w przeciagu wakacji raczej nie tęskniłam za szkołą, haha: Piekne zdjęcia. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MÓJ BLOG - KLIK ♥
      Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

      Usuń
    2. Ja raczej też ale pod koniec tak :D

      Usuń
  16. Wakacje tak szybko zleciały ;/
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Bylabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę,że jesteś rozsądna! Super post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za takie miły komentarz ♡

    OdpowiedzUsuń