poniedziałek, 19 października 2015

Moje początki z DRESSLINK



Ostatnio nawiązałam współpracę z pewnie znaną fam firmą DRESSLINK. No i tradycyjnie bardzo zależy mi na tej współpracy jak i wszystkim innym bloggerkom które nawiązały z nimi współpracę. Bardzo mnie to dziwi że się zgodzili :) Ale bez zbędnego przedłużania przenoszę was w zdjęcia z moimi ulubieńcami z tej firmy :)





                       KLIK                                             KLIK                                                 KLIK



 
                            KLIK                                          KLIK                                           KLIK


              Bardzo was proszę abyście w komentarzach podali cenę tych rzeczy a ja się odwdzięczę.
                                                                   BARDZO PROSZĘ :)

17 komentarzy:

  1. poklikane we wszystko... np śniegowce $3.96 .. gratuluję współpracy... evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny blog, dobry desing, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 1,09$,
    2,41$
    3,96$
    3,71$
    3,21$
    4,72$
    bardzo ładne rzeczy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikałam wszystko (emotka za 2,41$) i zaobserwowałam, liczę na rewanż :>

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokilałam bardzo fajne rzeczy !

    1. 1,09 $ 2. 2,41 $ 3. 3,96 $ 4. 3,71 $ 5. 3,21 $ 6. 4,72 $

    Zapraszam do siebie ! Poklikasz u mnie bardzo proszę zależy mi na tej współpracy :*

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/10/wspopraca-z-choies-probny-post.html

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik-1,09$,
    poduszka-2,41$
    buty-3,96$
    koszulka-3,71$
    bluza- 3,21$
    sweter- 4,72$

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane. pozdrawiam faustynafashion.blogspot.com ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ DASZ EMAIL DO FIRMY DRESSLINK :)
    PROSZE :)
    poklikałam ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) zhouqiaoying@sailvan.com To jest bodajże do nich link.

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się twój wygląd i powodzenia we współpracy, gratuluję:)
    Już obserwuję♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog ;)
    http://landofdreeams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikane, wiem,że to ważne ;*

    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/w-poszukiwaniu-szczescia.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ubranka

    1,09
    2,41
    3,96
    3,71
    3,21
    4,72

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie rzeczą ważniejsza od współpracy powinno być poprawne pisanie. Masz dużo powtórzeń i głupich błędów jak "fam".
    Przeczytaj post zanim go opublikujesz.

    OdpowiedzUsuń