wtorek, 6 października 2015

Da się być innym... I da się to tolerować.

Hej!
Każdy człowiek jest sobą i ma swój styl ubioru czy być może swój styl charakteru. Można by było rzec że każdy człowiek tworzy swoje życie według dokonanych w nim wyborów. Jeśli masz ochotę być homoseksualistą to nim bądź. To jest twój wybór. To jest twoja decyzja. Jeśli ktoś jest "Gruby" to nie znaczy że jest inny. Owszem wygląda inaczej ale dalej jest człowiekiem, a może lubi takie same zabawy jak ty? Może jesteście według charakteru podobni do siebie jak dwie krople wody? 


Wyobraźmy sobie dwie kropelki wody. Jedna kropla jest "grubsza" a druga "chudsza" 
Czy są one inne? Nie. Są pewnie z tego samego źródła. Są dla siebie jak "rodzeństwo"


Takie krople wody to mogą być ludzie którzy są różni. Ja np. jestem chora na cukrzycę. Jestem jedyna w całej mojej szkole z taką chorobą. Ale będąc inna mogę pokazać że z taką chorobą da się żyć. Jednak osoby z takimi chorobami nie mogą się czuć inne. To samo się tyczy osób grubych,zbyt chudych,brzydkich (Chociaż na świecie nie ma brzydkich osób). Ogólnie wiem że nie da się połapać w tym poście ale chodziło mi głównie o to aby pokazać jak na świecie jest mało kulturalnych osób. Które nie akceptują swojej rasy. Nie umieją zaakceptować osób z innym kolorem skóry. Nie potrafią zrozumieć innej orientacji seksualnej człowieka... 






Bluzka - C&A
Fanta - Wszędzie!

A czy wy tolerujecie innych ludzi którzy są odmienni ?

43 komentarze:

  1. Pewnie, że tak. Każdy człowiek jest taki sam. Nie mówię tutaj o charakterze czy wygladzie,ale o wnętrzu :) Dobrze napisane!
    Zapraszam: http://mchodacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i dokładnie najważniejsze jest wnętrze serducho płuca itd :D

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥ Masz w 100 % rację :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz w 100% rację! Jak najbardziej toleruje 'inne' osoby, to jest najfajniejsze, że każdy jest inny :D
    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby każdy był taki sam to by życie stało się nudne! :D

      Usuń
  4. Zgadzam się! I bardzo się cieszę, że coraz częściej mówi się o tolerancji :)
    Uważam, że nie powinno się nikogo oceniać nie znając go. Czasem zdarza mi się słyszeć mało miłe komentarze co do mojego wyglądu, ale mało mnie one interesują, bo nikt nie jest w stanie zadowolić każdego. Wygląd jest przecież tylko dodatkiem, a nie istotą osobowości! :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Najbardziej ludzie się czepiają do wyglądu innych. Chciałabym się wzorować na modzie ulicznej Japonii i Azji ale już słyszę te komentarze za moimi plecami :/

      Usuń
    2. Najważniejsze to dobrze się czuć z sobą i wiedzieć kim się jest. Jasne takie komentarze zawsze będą niemiłe, ale trzeba pamiętać, że wcale nie świadczą o osobie, która je słyszy tylko o tej, która je wypowiada. Kiedy się o tym pamięta wszytko staje się prostsze <3

      Usuń
    3. Dziewczyno ja cię uwielbiam no po prostu uwielbiam jesteś prze miła <3 I dobrze piszesz i tłumaczysz no lovciam cię <3

      Usuń
    4. Jest mi niesamowicie miło! :D Dziękuję i też wysyłam miłość! <3

      Usuń
  5. Bardzo fajny blog napewno jeszcze zajrze w przyszlosci

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy jest inny, ale każdy jest człowiekiem i ma takie same prawa :-) teraz dla większości liczą sie wartości materialne niestety. Zapraszam http://nieidealnaaa4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, jesienne zdjęcia <3
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/white-lilies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację! To, że ktoś jest inny nie oznacza, że jest gorszy.
    Zapraszam


    http://by-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I właśnie to w nas jest piękne. Że nie jesteśmy idealnie podobni

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem dobrze napisane, ale nie podoba mi się oddzielenie tekstu zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jest właśnei to, że każdy jest inny! Super że napisałaś taki post ;)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość dojrzale piszesz, jak na swój wiek. :)
    Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego wieczoru i
    zapraszam do mnie, Alicja z
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, ja na przykład chciałabym być mulatką bo ta karnacja jest piękna, a ja jestem bardzo blada. Już usłyszałam od różnych osób, że jestem anorektyczką (chociaż nie jestem i wydaje mi się, że mam dość poprawną wagę) i że jestem brzydka... eh :) Ale się nie przejmuję.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem blada i śmieją się ze mnie że jak wyjdę na zimno to jestem jak trup :*

      Usuń
  14. Ciekawy pomysł na zdjęcie z fantą :)
    Świetny post!
    Dobrej nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Póki ci 'inni' ludzie mnie nie denerwują, a co więcej mogę z nimi normalnie porozmawiać i są dla mnie mili to nie zwracam uwagi na odmienność :))

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam indywidualność i to,że ktoś jest "inny",ale nie cierpie jak na siłę chce to pokazać całemu światu! Śliczna stylizacja ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podałaś jako główny przykład wagę człowieka, co akurat nie było najlepsze, według mnie.
    Dlaczego? Cóż, we większości przypadków nadwaga idzie w parze z niezdrowym trybem życia, obżarstwem i lenistwem. W tych przypadkach, przepraszam, może wyjdę na nietolerancyjną, ale lepiej ruszyć tyłek sprzed telewizora i wziąć się za siebie niż zasłaniać się tolerancją. Oczywiście rozumiem, że czasem wiąże się to po prostu z chorobą, dlatego nie wyśmiewam tych ludzi, ale gdy tylko słyszę jak ktoś otyły narzeka na to, grzecznie zwracam mu uwagę, że tylko od niego zależy, czy będzie trwał w tym dalej czy nie.
    Poza tym, nie raz już spotkałam się z przypadkami, że to właśnie grubsza osoba wytykała szczuplwjszym, to, że lepiej wyglądają.czesto wypowiadając się :"facet nie pies, na kości nie leci", albo "ale ty masz małe cycki", czym w sumie same sie pogrążają, bo te ich "cycki" to właśnie przede wszyatkim Tłuszcz.

    Tak czy siak, spodobało mi się to porównanie do kropel wody i post też ogólnie był dobry

    optimistic--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację <3
    Obserwuje i jestem na bieżąco <3
    Mój blog<--Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Post niby super, fajnie, że w tym wieku umiesz tak myśleć.
    Ale pamiętaj - nie ma czegoś takiego jak "chcesz być homoseksualistą". To nie kwestia wyboru.

    OdpowiedzUsuń